Prima Pagina Infiintari firme Dizolvare / Lichidare Voluntara SRL Dizolvare / Lichidare Voluntara SRL
Definitie: Dizolvarea/Lichidarea SRL reprezinta prima etapa pentru desfiintarea voluntara a firmei, prin vointa si sub controlul asociatilor, pentru urmarea acestei proceduri fiind obligatorie lipsa oricaror datorii ale societatii catre creditori sau acordul acestora cu privire la stingerea pasivului. In urma acestei operatiuni judecatorul delegat pronuntand o incheiere prin care ia act de vointa asociatilor de dizolvare a societatii. Ulterior pronuntarii dizolvarii societatii, legislatia societatilor comerciale impune curgerea unui termen de 30 de zile intre cele 2 etape, numit termen de opozitie. La expirarea acestui termen se poate declansa si etapa a doua - radierea societatii, ce echivaleaza cu incetarea existentei persoanei juridice. In sectiunea Utile gasiti documentele necesare pentru dizolvare / lichidare voluntara SRL, precum si alte informatii utile. Acte necesare: - Cerere de inregistrare a mentiunii; - Hotararea AGA sau decizia asociatului unic; - Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul; - Dovada achitarii taxelor. Mod de lucru: Noi va pregatim dosarul pentru Dizolvare/Lichidare SRL , gata pentru a fi depus la Registrul Comertului, prin intocmirea urmatoarelor documente: - conceperea si redactarea Hotararii adunarii generale a asociatilor / Deciziei asociatului unic; - completarea cererii de inregistrare in Registrul Comertului; - constituirea, depunerea dosarului si ridicarea actelor de la Registrul Comertului.
Comanda acum Dizolvare/Lichidare Voluntara SRL la 89 RON! Taguri: radiere firma inchidere firma lichidare firma dizolvare firma UtileDocumente: Linkuri:
|
||||||||
Doctor Finance - Tot ce vrei pentru afaceri! Infiintare Firma | Infiintare PFA | Suspendare Activitate Firma | Contabilitate | Protectia Muncii | Resurse Umane | Contracte | ANPC Copyright © 2011 DOCTOR FINANCE - Design by ITXS |