Prima Pagina SSM-SU Dosar documente - SU
Cautare
Categorii

Dosar documente - SU

 

Organizarea activitatii privind Domeniul Situatiilor de Urgenta, este obligatorie pentru angajator, in conformitate cu prevederile Legii nr. 307/2006 si a Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor aprobate prin Ordinul 163/2007, Legea 481/2004 si Ordinul 712/2005. Elaborarea documentatiei tehnice in domeniul situatiilor de urgenta (PSI) care contine :

- dispozitiile angajatorului in domeniu;

- instructiuni proprii de aplicare a normelor privind situatiile de urgenta;

- program propriu de masuri in domeniul situatiilor de urgenta;

- documente specifice activitatii de aparare impotriva incendiilor (planul de actiune si evacuare in caz de incendiu;

- teste la angajare si anuale, pentru lucratori;

- procese verbale de instruire in domeniu;

- permis de lucru cu foc deschis.


Taguri: Protectia muncii  norme protectia muncii  instructiuni ssm  fisa protectia muncii  evaluare riscuri  plan de prevenire si protectie  instruire ssm su  PSI

Comanda
telefonic
0244.55.00.11
0732.22.33.55
Sondaj de opinie


Ultimele pagini vizualizate
1. Dosar documente su