Magazin Online
Produse si Servicii Financiare
Cautare
Categorii

Radiere SRL

 

Definitia serviciului

Radierea firmei reprezinta ultima etapa in procesul de inchidere prin care trece o firma. In mod corespondent cu procedura de infiintare, actul prin care firma isi inceteaza existenta este reprezentat tot de un act emis de Registrul Comertului, certificatul de radiere. Acesta se obtine prin depunerea cererii de radiere la Registrul Comertului, cerere insotita de celelalte documente necesare pentru radierea firmei. O conditie pentru a putea radia o firma este sa nu existe datorii la bugetul de stat sau la terti. Radierea firmei nu necesita un control de la ANAF.

Atunci cand nu exista datorii si s-a cerut dizolvarea si lichidarea voluntara a firmei, poate fi facuta radierea firmei urmand pasii de mai jos. In cazul in care exista datorii sau altcineva inafara asociatilor a cerut radierea firmei, atunci se va folosi un lichidator si acesta se va ocupa de tot procesul pentu radierea firmei.

In sectiunea Utile gasiti documente si informatii cu privire la actele necesare pentru radiere SRL, declaratii etc.

Documente necesare

Documentele necesare pentru radierea firmei difera in functie de numarul de asociati pe care il are firma si de modul in care se efectuaza lichidarea SRL. Cele doua etape din procesul de inchidere  sunt dizolvarea si lichidarea SRL, respectiv radierea SRL. Dizolvarea unui SRL cu asociat unic atrage transmiterea universală a patrimoniului societatii catre asociatul unic, fara lichidare. Lichidarea unui SRL se poate face fie prin acordul unanim al asociatilor de impartire a activelor ramase, dupa plata creditorilor, intre asociati, fie prin numirea unui lichidator.

Acte necesare radiere SRL – fara numire lichidator:

- Cerere de radiere (original)

- Certificatul de inregistrare şi anexele sale

- Situaţia financiară de lichidare – bilant de lichidare vizat de un expert contabil

- Hotararea de repartizare a activelor societatii comerciale aprobata de asociati (copie)

- Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte ca nu exista datorii

- Imputernicirea persoanei desemnate sa indeplineasca formalitatile legale, daca este cazul, in original (imputernicire speciala in forma autentica, avocatiala, sau delegatie)

- Dovada platii taxelor de registru

Modul de lucru

Indiferent de motivul pentru care ati hotarat inchiderea firmei, noi va oferim asistenta in fiecare etapa. Daca nu se face in mod corect, inchiderea firmei poate lasa in urma datorii sau bunuri nerepartizate in mod corect, de aceea este nevoie de un plan de actiune bine gandit inca din faza de dizolvare – lichidare voluntara a firmei. Pasii sunt:

1.    Noi vom lua legatura cu dvs si va vom solicita informatiile necesare pentru intocmirea dosarului de Radiere SRL

2.    Va pregatim dosarul, gata de a fi depus la Registrul Comertului din judetul unde aveti sediul social.

3.    Va trimitem dosarul cu plata ramburs(taxe de curier se aplica), sau va trimitem dosarul in posta electronica, gata de a fi depus.

4.    Dvs. Veti plati taxele la Registrul Comertului(aproximativ 150 lei) si veti depune dosarul;

5.    Dupa 3-4 zile veti merge sa ridicati radierea firmei si veti duce o copie a documentelor la Administratia Financiara de care apartineti.

 

Comanda acum Radiere SRL la 89 RON!


Taguri: radiere firma  lichidare firma  dizolvare firma  inchidere firma

Cumpara acest produs:

Produse:

Dosar Complet - Radiere SRL 175 RON
Cos de cumparaturi

Comanda
telefonic
0244.55.00.11
0732.22.33.55
Sondaj de opinie


Ultimele pagini vizualizate
1. Radiere srl