Cautare
Categorii

Infiintare SRL

Societatea cu raspundere limitata este acea forma de societate comerciala ale carei obligatii sociale sunt garantate cu patrimoniul social, iar asociatii sunt obligati numai in limita capitalului social subscris. O societate comerciala cu raspundere limitata - SRL, este infiintata si functioneaza in baza Legii 31/1990.

La infiintarea firmei, capitalul social va fi fixat de catre asociati in functie de nevoile societatii, cu respectarea plafonului minim stabilit de lege in valoare de 200 Ron.

Societatea cu raspunderea limitata se poate constitui prin:

- asocierea a doi sau a mai multor asociati pentru a desfasura o activitate comerciala, in vederea impartirii profitului si care raspund pentru obligatiile sociale in limita aportului lor;

- aportul unui singur asociat, care este detinatorul tuturor partilor sociale; asociatul unic poate fi o persoana fizica sau o persoana juridica.

Documentele pe care trebuie sa ni le puneti la dispozitie pentru infiintare firma si inregistrare societate cu raspundere limitata – SRL sunt:

- copie carte de identitate/pasaport ale asociatilor;

- dovada sediului social (act de proprietate, contract de inchiriere/ subinchiriere/ contract de comodat etc.);

- acordul Asociatiei de proprietari;

- acordul vecinilor;

- specimen de semnatura.

In sectiunea Utile gasiti lista cu documentele necesare pentru infiintarea SRL, precum si alte documente si informatii cu privire la rezervarea de nume, imputernicirea avocatiala, dovada sediului social etc.

Ce facem noi:

1. Oferim consultanta pre inregistrare firma pentru determinarea celei mai bune forme de organizare a noii societati comerciale. Este foarte important sa incepeti noua societate cu forma potrivita de organizare, cu obiectul principal de activitate potrivit cu activitatea pe care doriti sa o desfasurati, sa alegeti modelul de contract si perioada potrivita pentru sediul social, stabilirea eventualelor puncte de lucru, cat si autorizarea tuturor activitatilor dorite pentru inceperea activitatii. Orice modificare ulterioara inseamna costuri suplimentare, timp si nervi, de aceea ne vom asigura ca facem totul bine de la inceput!

2. Impreuna cu dumneavoastra, intocmim dosarul pentru infiintarea firmei. Facem rezervarea de nume pentru firma dumneavoastra, completam toate formularele necesare, pe care dumneavoastra le aveti de semnat, redactam statutul societatii, redactam contractul de comodat/inchiriere pentru sediul social.

3. Depunem dosarul pentru infiintarea firmei dumneavoastra la Registrul Comertului (momentan numai in Prahova), achitand toate taxele necesare.

4. In cateva zile de la depunerea dosarului, ridicam Certificatul de Inmatriculare al noii dumneavoastra firme si va anuntam sa veniti sa-l ridicati.

5. Acordam consultanta post inregistrare firma, pentru inceperea efectiva a activitatii, cat si Servicii de Contabilitate, SSM - SU (Protectia Muncii si PSI), Resurse Umane, OSIM, pentru noua firma.

Cat Costa?

Tariful nostru este de 349 ron – pentru Prahova, sau 399 ron (taxele postale incluse) pentru restul judetelor. Noi pregatim Dosarul complet - Infiintare SRL, vi-l trimitem prin curier rapid, iar dumneavoastra semnati formularele completate, achitati restul taxelor la Registrul Comertului si depuneti dosarul complet, urmand sa ridicati Certificatul de Inmatriculare in zilele urmatoare. Veti beneficia de aceeasi consultanta pre si post inregistrare firma.

Taxele la Registrul Comertului – aproximativ 200 ron (depinde de numarul de asociati). In cazul in care sunteti din alt judet decat Prahova, puteti plati dumneavoastra rezervarea de nume la Registrul Comertului din judetul dumneavoatra sau ne puteti trimite aceasta imputernicire avocatiala semnata si 64 ron, iar noi facem rezervarea de nume pentru dumneavoatra. Rezervarea de nume firma se poate face in orice judet si este valabila la nivel national.

Capitalul Social – minim 200 ron – desi nu este un cost efectiv, banii ramanand in contul noii societati, acestia trebuie depusi la banca pe care o preferati.

Stim ce implica infiintarea unei noi societati comerciale din punct de vedere al implicarii emotionale si financiare, de aceea ne propunem sa fim alaturi de dumneavoastra pe tot parcursul activitatii dumneavoastra!

Va rugam sa ne contactati pentru orice intrebare si va vom raspunde in cel mai scurt timp.

Mod de lucru pentru intocmirea dosarului online pentru inregistrare firma:

Pasul 1. Alegerea tipului de serviciu si modului de plata, si trimiterea datelor de facturare pe email, fax sau telefonic. Contacteaza-ne acum!

Pasul 2. Emiterea facturii proforme si achitarea acesteia (momentan optiunea de plata prin sms sau card nu este valabila).

Pasul 3. Contactarea telefonica pentru o consultanta prealabila in vederea infiintarii firmei dumneavoastra, cat si adunarea de informatii necesare redactarii documentelor. Este foarte important sa determinam de la inceput obiectul principal de activitate corect, platitor sau neplatitor de TVA, asociati si/sau administrator, deschidere punct de lucru in acelasi timp (economie de 300 ron) etc.

Pasul 4. Redactarea documentelor necesare pentru infiintare SRL de catre noi si trimiterea acestora pe email sau prin curier rapid.

Pasul 5. Depunerea capitalului social si a documentelor primite, la Registrul Comertului din judetul in care aveti sediul social. La depunere se va da si specimenul de semnatura si declaratia de administrator.

Pasul 6. Ridicarea certificatului de inmatriculare la termenul stabilit de Registrul Comertului, confectionarea stampilei, deschiderea contului firmei, declararea firmei la restul institutiilor, gasirea unui contabil.

O singura zi si un singur drum la Registrul Comertului pentru a infiinta un SRL! De ce sa platiti sute de euro, cand puteti avea toate documentele necesare pentru infiintare firma pentru numai 349 ron!

Pentru judetul Prahova, va rugam sa ne contactati pentru a va intocmi si depune dosarul la Registru Comertului Prahova.

Succes in noua activitate!


Taguri: infiintare firma  infiintare srl  documente necesare infiintare  taxe registrul comertului  capital social
Ce documente sunt necesare la infiintarea unui SRL?
Ce documente sunt necesare la infiintarea unui SRL? mai mult
Platitor de TVA sau Neplatitor de TVA?
Aceasta este o decizie foarte importanta avand in vedere cota de tva de 24%. Dupa infiintarea unui SRL/PFA/II/IF veti putea opta pentru a fi Platitor de TVA... mai mult
Ce documente sunt necesare la infiintarea unui SRL?
1. Rezervare de nume 2. Dovada sediului - act de proprietate, contract de inchiriere, contract de comodat. 3. Actul constitutiv - va cuprinde datele... mai mult

Comanda
telefonic
0244.55.00.11
0732.22.33.55
Sondaj de opinie


Ultimele pagini vizualizate
1. Infiintare srl