Prima Pagina Infiintari firme Schimbare Sediu Social SRL - in judet
Cautare
Categorii

Schimbare Sediu Social SRL - in judet

 

Definitia serviciului:

Sediul social constituie, in primul rand, un atribut de identificare al firmei, de unde si obligativitatea stabilirii unui sediu social la infiintarea firmei. De asemenea, reprezinta locul unde sunt tinute si intocmite registrele societatii, in lipsa unui punct de lucru.

Locatia sediului social poate avea un impact direct asupra unei afaceri. O locatie prestanta a sediului social poate produce o impresie puternica si poate aduce fimei parteneri de afaceri cu un mai mare potential. Daca la momentul infiintarii firmei e posibil ca alegerea locatiei sediului social sa fie oarecum limitata in functie de resursele existente la acel moment, pe parcursul dezvoltarii afacerii alegerea unei noi locatii pentru sediul social, corespunzatoare cu imaginea si prestanta firmei, poate fi considerata o decizie de afaceri strategica pentru viitorul firmei.

Schimbarea sediului social al firmei se produce prin hotararea asociatilor societatii in concordanta cu interesele si planurile de dezvoltare ale societatii. Pentru schimbarea sediului social, societatea trebuie sa faca dovada detinerii unui nou sediu ca proprietar, chirias sau comodatar (contract de vanzare-cumparare, contract de inchiriere, contract de comodat etc.).

Conform prevederilor legale actuale, pentru schimbarea sediului social al societatii in acelasi judet, pe langa decizia/hotararea asociatilor, sau actionarilor, este necesara si actualizarea actului constitutiv in vigoare. Odata cu schimbarea sediului social, in cazul in care contractele de furnizare a utilitatilor au fost pe numele firmei, trebuie modificate si acestea.

In sectiunea Utile gasiti documente si informatii cu privire la documentele necesare pentru schimbare sediu social, declaratii, dovada sediu social etc.

Acte necesare Schimbare Sediu Social:

-  actul constitutiv al societatii la zi;

-  acte identitate asociati;

-  dovezile privind detinerea sediului;

-  acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor;

-  certificatul de inregistrare si, dupa caz, anexa/anexele in original.

Mod de lucru:

Schimbarea sediului social al unei firme implica o serie de formalitati si conditii care fac operatiunea dificil de realizat, din cauza caracterului excesiv de birocratic al procedurii.

Noi va pregatim dosarul pentru Schimbare Sediu Social, prin intocmirea urmatoarelor documente:

- conceperea si redactarea cererii de inregistrare;

- conceperea, redactarea si atestarea actului de detinere a sediului, in situatia in care acesta nu este in proprietatea societatii;

- hotararea Adunarii generale a asociatilor/ actionarilor/ Decizia asociatului unic/ Decizia consiliului de administratie/ directoratului, in cazul in care este abilitat in acest sens;

- completarea declaratiei - tip pe propria raspundere model 1 sau model 2;

- conceperea si redactarea actului constitutiv actualizat;

- constituirea, depunerea dosarului si ridicarea actelor de la Registrul Comertului.

 

Comandati acum Schimbare Sediu Social la 149 RON!

Oferta valabila numai pentru comanda online!


Taguri: sediu social  sediu profesional  dovada sediu social  contract de comodat  contract de inchiriere
Mutare sediu social
Daca doresc sa mut firma (sediu, depozit, spatiu de prezentare) intr-un sat apartinand aceluiasi judet in care se afla in prezent sediul social, ce trebuie sa... mai mult
documente sediu social /mandat administrator
Luna viitoare, la o societate comerciala expira contractul de comodat al sediului social si mandatul administratorului. Se doreste mutarea sediului social al... mai mult
Prelungire valabilitate sediu social
Buna ziua, Va rog sa ma ajutati in urnatoarea problema: Firma la care lucrez a fost infiintata in aprilie 2009, iar pentru sediul social a fost incheiat un... mai mult

Comanda
telefonic
0244.55.00.11
0732.22.33.55
Sondaj de opinie


Ultimele pagini vizualizate
1. Schimbare sediu social srl in judet