Prima Pagina Infiintari firme Prelungire Mandat Administrator SRL
Cautare
Categorii

Prelungire Mandat Administrator SRL

Definitia serviciului/produsului:

Pe langa asociati, Administratorul unei firme reprezinta celalat pilon foarte important, care defineste insasi existenta si functionarea unei societati comerciale/ companii. 

De ce este administratorul legat de insasi existenta firmei ?
Deoarece o firma NU poate fi infiintata, fara ca:
- in actul constitutiv sa fie mentionat cel putin un administrator; 
- persoana desemnata ca administrator sa accepte si sa isi asume responsabilitatile corespunzatoare functiei de administrator al societatii comerciale respective.

Totodata, de-a lungul existentei sale, o firma, poate suferi numeroase modificari. Printre acestea se numara si posibilitatea de a schimba administratorul, sau din contra prin prelungirea mandatului acestuia.

In sectiunea Utile gasiti documente si informatii cu privire la documentele necesare pentru prelungire mandat administrator SRL, declaratii etc.

Documente necesare prelungire mandat administrator SRL:

- Declaratiile date pe proprie raspundere de catre noii administratori/directori/ membrii consiliului de supraveghere/ membrii directoratului/persoane imputernicite sa reprezinte sucursala, cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numita administrator sau cenzor din care sa rezulte ca accepta numirea si ca îndeplinesc conditiile legale pentru detinerea acestor calitati (original, autentificat la notar);

- Actele de identitate ale noilor membri ai organelor de conducere si de control sau al noului reprezentant al persoanei juridice care îndeplineste aceasta calitate (copie certificata);

- Specimenele de semnatura ale administratorilor/ directorilor/ membrilor directoratului (original, autentificat la notar);

- Daca este cazul, actul de inregistrare al persoanelor juridice romane care detin calitatea de administrator/director/membru al directoratului (copie).

Modul de lucru: 

Noi va pregatim dosarul pentru Prelungirea Mandatului Administratorului, gata de a fi depus la Oficiul Registrului Comertului, prin intocmirea urmatoarelor documente:

- Cerere de inregistrare (original);

- Actul modificator al actului constitutiv (hotararea adunarii generale a asociatilor/ decizia asociatului unic sau actul aditional la actul constitutiv) respectiv decizia consiliului de administratie, decizia consiliului de supraveghere (original);

- Actul constitutiv actualizat in cazul SNC, SCS, GIE si, dupa caz, SRL;

- Certificatele de cazier fiscal pentru reprezentantii legal;

- Delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale semnata de administrator (original).    

  

Comanda acum Prelungire Mandat Administrator SRL la numai 129  RON!


Taguri: revocare administrator  mandat administrator  administrator firma  infiintare firma
contributii sociale
Ce contributii i se vor retine la un administrator remunerat cu o indemnizatie pe baza de contract de mandat ,si cum se vor declara in D.112? mai mult
contributii sociale
O firma din Romania platitoare de tva, emite o factura de servicii juridice catre un client din Austria, care are cod valid de TVA, Carui art.din Codul fiscal... mai mult

Comanda
telefonic
0244.55.00.11
0732.22.33.55
Sondaj de opinie


Ultimele pagini vizualizate
1. Prelungire mandat administrator srl