Prima Pagina Infiintari firme Numire / Revocare Administrator SRL
Cautare
Categorii

Numire / Revocare Administrator SRL

Definitia serviciului:

Numirea/ Revocarea mandatului unui administrator este infaptuita prin hotararea asociatilor unei societati in concordanta cu interesele si planurile de dezvoltare ale societatii.

Societatile comerciale, indiferent de forma lor juridica sunt administrate de unul sau mai multi administratori, care pot fi persoane fizice sau juridice (in anumite cazuri, asa cum este mentionat in art 153, indice 13, alineatul 2 din Legea 31/ 1991 privind societatile comerciale). Administratorul este cel care duce la indeplinire vointa societatii comerciale exprimata prin Hotararile Adunarii Generale a Asociatilor. Administratorul reprezinta societatea in relatiile cu tertii si in practica poate aparea necesitatea numirii sau revocarii unui administrator.

Cel mai adesea, la preluarea unei firme, noii asociati/ actionari decid schimbarea conducerii executive. Bineinteles, lista situatiilor in care se ia aceasta decizie nu este limitativa, ci exemplificativa, iar situatiile concrete difera de la un caz la altul.

Conform prevederilor legale actuale, pentru numirea/ revocarea mandatului unui administrator, pe langa decizia/ hotararea asociatilor, este necesara si actualizarea actului constitutiv in vigoare (pentru a evita problemele, ce apareau in trecut, cu interpretarea actelor aditionale adoptate succesiv).

In sectiunea Utile gasiti documente si informatii cu privire la documentele necesare pentru numire /revocare administrator SRL, declaratii etc.

Documente necesare numire / revocare administrator SRL:

- Declaratiile date pe proprie raspundere de catre noii administratori/directori/ membrii consiliului de supraveghere/membrii directoratului/persoane imputernicite sa reprezinte sucursala, cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numita administrator sau cenzor din care sa rezulte ca accepta numirea si ca îndeplinesc conditiile legale pentru detinerea acestor calitati (original, autentificat la notar);

- Actele de identitate ale noilor membri ai organelor de conducere si de control sau al noului reprezentant al persoanei juridice care îndeplineste aceasta calitate (copie certificata);

- Specimenele de semnatura ale administratorilor/directorilor/membrilor directoratului (original, autentificat la notar);

- Daca este cazul, actul de inregistrare al persoanelor juridice romane care detin calitatea de administrator/ director/membru al directoratului (copie).   

Modul de lucru:  

Noi va pregatim dosarul pentru  Revocarea Mandatului Administratorului/ Cenzorului sau Auditorului, gata de a fi depus la Oficiul Registrului Comertului,prin intocmirea urmatoarelor documente:

- Cerere de inregistrare (original);

- Actul modificator al actului constitutiv (hotararea adunarii generale a asociatilor/ decizia asociatului unic sau actul aditional la actul constitutiv) respectiv decizia consiliului de administratie, decizia consiliului de supraveghere (original);

- Actul constitutiv actualizat in cazul SNC, SCS, GIE si, dupa caz, SRL;

- Certificatele de cazier fiscal pentru reprezentantii legal;

- Delegatie pentru persoanele desemnate sa inplineasca formalitatile legale semnata de administrator (original).  

 

Comanda acum Numire / Revocare Administrator SRL pentru numai 129 ron !


Taguri: revocare administrator  mandat administrator  administrator firma  infiintare firma
contributii sociale
Ce contributii i se vor retine la un administrator remunerat cu o indemnizatie pe baza de contract de mandat ,si cum se vor declara in D.112? mai mult

Comanda
telefonic
0244.55.00.11
0732.22.33.55
Sondaj de opinie


Ultimele pagini vizualizate
1. Numire revocare administrator srl