Prima Pagina Forum Infiintari Firme documente sediu social /mandat administrator

documente sediu social /mandat administrator

Postat de irinanadia la 16-03-2012 11:43:54
Subiect: documente sediu social /mandat administrator
Luna viitoare, la o societate comerciala expira contractul de comodat al sediului social si mandatul administratorului.
Se doreste mutarea sediului social al societatii intr-un alt sediu,dar in acelasi judet si prelungirea mandatului administratorului.
Ce documente trebuie depuse la ONRC si cat sunt taxele, aproximativ?
Multumesc
Postat de EMihaela la 19-03-2012 12:42:30
Subiect: documente sediu social /mandat administrator
In cazul dumneavoastra dosarul va cuprinde: hotararea asociatilor pentru schimbarea sediului social si prelungirea madatului administratorului, dovada noului spatiu (contract de inchriere sau comodat), actul constitutiv actualizat, certificatul de inregistrare si certificatele constatatoare in original. Aveti aici (http://www.doctorfinance.ro/preturi)un calcul aproximativ al taxelor la Registrul Comertului pentru aceste 2 operatiuni, prelungire mandat administrator si schimbare sediu social in alt judet.